Poging II - Reisverslag uit Samarkand, Oezbekistan van Laura Vilsteren - WaarBenJij.nu Poging II - Reisverslag uit Samarkand, Oezbekistan van Laura Vilsteren - WaarBenJij.nu

Poging II

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

08 Mei 2013 | Oezbekistan, Samarkand

Ik doe weer n poging mobiel bloggen, excuses voor mijn spelfouten. Inmiddels in Samarkand aanbeland.

Ik ben een dagje niet heel lekker geweest, maar de rest van de reis nog aardig goed volgehouden. De woestijnovernachting in de Kyzyl Kum was erg apart. Even helemaal weg van de bewoonde wereld...
In een nabij gelegen dorpje zagen we hoe mensen echt leefden in de woestijn. Hoeveel luxe hebben wij dan toch als ik dat zie...
Daar werd ook even leuk voor mijn neus een schaap levend en al geslacht... Ik ben blij dat dat niet elke dag in mijn achtertuin gebeurd. Toch fascinerend om t eens gezien te hebben...

Van de Kyzyl Kum zijn we naar Shachrisabz gereden waar we in een relaxthotel gezeten hebben. De stad heeft niet heel veel te bieden, het is de geboorteplek van Amir Temur en ik heb zijn crypte gezien en wat moskeeen. S
's avonds is trouwens een feest om door Oezbekistan te lopen. Van lantaarnpalen hebben ze nooit gehoord...

Erna naar Samarkand gereden, wat een prachtige bestemming!!! Hele mooie dingen gezien in de afgelopen dagen en heel veel gelopen. Jammer dat ik morgen alweer naar Tashkent vertrek....

~ Laura

  • 08 Mei 2013 - 13:13

    Rain:

    Niet aan morgen denken, nu nog even lekker genieten! Liefs Oscar & Rain


  • 11 Mei 2014 - 14:33

    BV:

    Hee Laura,

    Dit is misschien een vreemde manier om contact met je op te nemen. Ik was mijn kamer aan opruimen en kwam wat oude tekeningen tegen die je had getekend voor het Karool op de middelbare school. Graag zou ik deze aan je teruggeven. Ik heb geen contactgegevens van je, dus heb je maar gegoogled en kwam op deze fantastische blog uit.

    Zou je me terug kunnen mailen?
    Groetjes, BV

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oezbekistan, Samarkand

Laura

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 1044
Totaal aantal bezoekers 28925

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2015 - 24 Augustus 2015

Lau @ the other Caribbean Side

04 Augustus 2014 - 22 Augustus 2014

Destination Russia

25 April 2013 - 10 Mei 2013

Going to Oez!

21 Maart 2012 - 08 Juli 2012

Vrijwilligerswerk Israel

Landen bezocht: