Aaand off we go! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura Vilsteren - WaarBenJij.nu Aaand off we go! - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura Vilsteren - WaarBenJij.nu

Aaand off we go!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

04 Augustus 2014 | Nederland, Zwolle

Oké, over minder dan zeven uur. Maar toch.

Zoals altijd heb ik mijn tas nog niet helemaal ingepakt en ben ik nog steeds niet klaar met mijn voorbereidingen. What's new.
Ik heb er in ieder geval super veel zin in en morgen (vandaag eigenlijk) gaan we naar onze eerste bestemming Gdansk (Polen). Ik ben benieuwd hoe ik onze roadtrip ga ervaren. Het is voor het eerst dat ik met vier vrienden meer dan twee weken onderweg ben en ik heb zin in onze nieuwe avonturen!

Oké, ik ga snel verder met inpakken (en muziek op mijn iPod zetten, adressen en routebeschrijvingen opzoeken, updates op Jizabel (=notebook) uitvoeren, usb's legen voor mijn foto's en alle opladers verzamelen... etc). Kortom, hello night!

New adventures soon!

x

• 04 Augustus 2014 - 08:41

Sonia Rijnsdo4p:

Hoi Laura,

Goede reis en heel veel plezier! Voorzichtig aan in Rusland!

Groetjes, Sonia

• 04 Augustus 2014 - 11:09

Monique De Rijk:

Hallo Laura, alvast een hele fijne reis, neem mooie ervaringen mee, groetjes Monique