Do you know the way to San José? (1) - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura Vilsteren - WaarBenJij.nu Do you know the way to San José? (1) - Reisverslag uit Zwolle, Nederland van Laura Vilsteren - WaarBenJij.nu

Do you know the way to San José? (1)

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

09 Juli 2015 | Nederland, Zwolle

Nog minder dan een maand. Een maand gaat snel.
Ik kan serieus niet wachten op mijn nieuwe avontuur, Nederland te verlaten, nieuwe indrukken op te doen en nieuwe delen van de wereld te zien. Ik zal alleen op reis gaan met (nu nog) onbekende reisgenoten. Over een maand zal ik ver, ver weg van mijn bekende omgeving zijn en ik geloof niet eens dat ik het zal gaan missen.

Ik moet nog veel voorbereiden. Mijn reisgids en zomerkleren zijn aangeschaft, maar daarmee is ook alles gezegd. Nu de rest nog. Ik heb nog minder dan een maand. Dat komt wel goed. Het zal snel gaan.

In de media wordt nu gesproken over onrusten in Honduras en El Salvador met betrekking tot blonde vrouwen. Moet ik me nu zorgen gaan maken? Nee, dat zal ik niet zo snel doen. Ik hoop gewoon dat als ik daar ben, ik niet beperkt wordt in mijn doen en laten en ik gewoon kan doen wat ik wil. 's Avonds gezellig een glaasje rum drinken. Ergens. We zullen zien.

Dionne Warwick brengt mij al een halfjaar in de stemming voor deze reis door haar nummer Do You Know The Way To San José (andere San José, ik weet het), dus ik zal het de komende weken niet minder gaan luisteren. Ik heb er zin in. En ja, ik herhaal mezelf. Mijn blog. Mijn gedachten.

Ik kan niet wachten op mijn nieuwe avontuur. New adventures soon!

  • 09 Juli 2015 - 12:10

    Monique De Rijk:

    Hallo Laura,

    Je gaat weer een avontuur beleven. Ik wens je veel plezier alvast met de voorbereidingen.
    Succes ermee.Wij gaan voor 2 weken naar Groot Britannie,we hebben er zin in.
    groetjes uit Roosendaal

Tags: avontuur

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 28882

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2015 - 24 Augustus 2015

Lau @ the other Caribbean Side

04 Augustus 2014 - 22 Augustus 2014

Destination Russia

25 April 2013 - 10 Mei 2013

Going to Oez!

21 Maart 2012 - 08 Juli 2012

Vrijwilligerswerk Israel

Landen bezocht: