Suspicious floors + shooting in Kopli! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Laura Vilsteren - WaarBenJij.nu Suspicious floors + shooting in Kopli! - Reisverslag uit Tallinn, Estland van Laura Vilsteren - WaarBenJij.nu

Suspicious floors + shooting in Kopli!

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

15 Augustus 2014 | Estland, Tallinn

Lekker op tijd opgestaan en gedoucht, terwijl iedereen nog half lag te ronken. We moesten om 12 uur uit onze kamer zijn, om vervolgens te verkassen naar een andere kamer vol krakkemikkige stapelbedden.

Nadat we onze spullen gedumpt hadden gingen we Tallinn weer in, op weg naar het KGB museum in het Viru Hotell. We hebben een erg interessante rondleiding gekregen op de 'geheime' verdieping van het hotel. Zeker niet iets dat we wilden missen.

Daarna gingen we iets super awesomest doen. In de chill kamer van het Alur Hostel hing een poster dat we konden schieten met AK-47's en meer dingen. Gezien we voor de vakantie er al over gegrapt hadden dat we dat echt moesten doen als we in de Baltische landen waren, dus nu waren we allemaal all in.
Rond 15 uur werden we opgehaald door de taxi en werden we naar de schietbaan in in Koplii gebracht. Ik was behoorlijk zenuwachtig en het werd niet beter toen we in de schietkamer kwamen. De instructeurs begonnen ons 'op te warmen' door meteen te beginnen te schieten met een of ander lompe mitrailleur en ik vond het meteen dood en doodeng. Genna vond het ook niks en besloot af te haken.
Ik wilde wel heel graag doorgaan, dus heb besloten te blijven. Met de jongens bleef ik achter, maar ik had mn zenuwen wel heel hoog zitten. We begonnen te schieten met de Glock en een revolver. Dat was al heel tof, maar daarna gingen we verder met de AK-47 en een shotgun. Het was krankzinnig, maar ZO ONTZETTEND GAAF.
Ik heb nog nooit zoveel zenuwen en adrenaline tegelijk gehad, maar wauw wat een ervaring was dit!!! Zeker niet iets dat ik had willen missen!

Daarna stuiterde ik met Jelle, Joren en Bart nog na van de adrenaline en moesten we even rustig een terrasje pakken om bij te komen. 's Avonds heerlijk bij de Italiaan (die wel pasta had!) in onze straat gegeten en straks gaan we nog een drankje in de chillzaal doen om Tallinn af te sluiten.
Wat een dag! Ik ben blij dat ik vandaag niet naar Helsinki gegaan ben. Morgen hebben we weer een lange reisdag en gaan we steeds dichter naar ons einde van de vakantie helaas. Ik heb al toffe dingen meegemaakt! En hopelijk komen er nog veel toffe dingen bij...

New adventures soon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 15 Feb. 2012
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 28861

Voorgaande reizen:

04 Augustus 2015 - 24 Augustus 2015

Lau @ the other Caribbean Side

04 Augustus 2014 - 22 Augustus 2014

Destination Russia

25 April 2013 - 10 Mei 2013

Going to Oez!

21 Maart 2012 - 08 Juli 2012

Vrijwilligerswerk Israel

Landen bezocht: